Bar lemoniadowy na targi / Internorm / 2019

Maj 7, 2019
Posted in Realizacje
Maj 7, 2019 Grzegorz Wydok

Bar lemoniadowy na targi / Internorm / 2019

Na początku roku 2019 miałem okazję uczestniczyć w wydarzeniu 4DD , które odbywało się w hali MCK Katowice. Ja razem z Przemkiem stworzyliśmy bar lemoniadowy na targi dla firmy Internorm. Chciałbym Wam pokazać jak tak wygląda w praktyce i dlaczego warto mieć taki bar lemoniadowy na swoim stoisku!

bar lemoniadowy na targi katowice, wrocław, poznań

Bar lemoniadowy będący atrakcją na stoisku firmy Internorm, wydał ponad 1000 lemoniad w ciągu dwóch dni obsługi targów

Nasza usługa baru lemoniadowego buduje identyfikację marki na imprezach targowych poprzez branding kubków jednorazowych, frontów barów oraz fartuchów barmanów

Nasze lemoniady są w pełni naturalne, a smaki jakie możecie wybrać są autorskie oraz sezonowe

1000 lemoniad to dla nas chleb powszedni!

Na stoisku targowym w Katowicach wydaliśmy w ciągu dwóch dni ponad 1000 naturalnych lemoniad klientom oraz odwiedzającym stoisko naszego partnera. Co to oznacza? Że skradliśmy dla firmy Internorm ponad 45000 sek! A 45000 sek to ponad 12 godzin. To dzięki naszej lemoniadzie przedstawiciele firmy mogli swobodnie przekazywać ofertę firm i budować relacje z odwiedzającymi. Bar lemoniadowy to również prestiż, ponieważ przy barze o wiele swobodniej załatwić interesy i nawiązać istotne kontakty!

Polecam: Dlatego zamów bar lemoniadowy na targi już dziś!

Dlaczego wybrać Mobilnych Barmanów i bar lemoniadowy na targi?

Ponieważ oferujemy usługę baru lemoniadowego wraz z pełną identyfikacją wizualną tzw. branding. Nasz partner wie jak ważna jest identyfikacji marki, więc na naszym barze nie zabrakło jego logo! I tak nasze fartuch barmańskie zostały obrandowane jak i każdy z kubków w którym podawaliśmy lemoniadę. Takie rozwiązanie to samo napędzające się koło. Ktoś zabiera kubek i przemieszcza się po targach, inni widzą logo i podświadomie wybierają się na stoisko firmy. I tak do końca dnia targowego. Dlatego na targach branding jest najistotniejszy!

Polecam: Branding stoisk targowych

Co podawaliśmy na  targach w MCK?

Ponieważ Internorm to nasz stały klient, pozwoliłem sobie opracować nowe smaki naszej lemoniady. I tak pierwszy raz podawaliśmy lemoniadę o smaku truskawki z bazylią oraz lemoniadę ogórkową z nutami rozmarynu. To bardzo kontrastowe smaki, dlatego dla konserwatystów przygotowaliśmy lemoniadę cytrynową. Pamiętajcie, że nasze lemoniady to smaki sezonowe, często tworzone na potrzeby danego klienta! Dlatego dla firmy Internorm zastrzegliśmy smak truskawki z bazylią (o tajemniczym pikantnym dodatku nawet nie wspominam! ).

***

Dlaczego bar lemoniadowy na targi?

Ponieważ musicie przyciągnąć potencjalnych klientów do swojego stoiska targowego. A jak to zrobić powiecie. No właśnie tutaj z pomocą przychodzi bar lemoniadowy na targi! Jak to wyglądało na stoisku firmowy Internorm w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach? Ponieważ na 4DD byliśmy dwa dni z klientem, montaż baru i stanowiska odbył się dzień wcześniej. To pozwala nam uniknąć niespodzianek i problemów z montażem w dniu targowym. Nasze bar lemoniadowy to wzrost sprzedaży Waszej firmy! Dlaczego? Ponieważ naturalne lemoniady przyciągną do Waszego stoiska całą rzeszę odwiedzających! Tylko od Was zależy czy wykorzystacie czas, który Wam podarowaliśmy.

Spotkajmy się na Twoim stoisku targowym!

, , , ,