Nieodłącznym elementem na wszystkich wydarzeniach, jak konferencje czy targ, jest kawa. Ten aromatyczny napój jest bardzo popularny na całym świecie nie bez powodu – zachwyca nie tylko swoim głębokim smakiem i zapachem, lecz także pomaga w spędzeniu długich godzin na rozmowach, zwiedzaniu obiektu czy negocjacjach. Każda osoba odwiedzająca stanowisko, przy którym napić się można dobrej kawy, nie będzie obojętna wobec jego oferty. Co więcej, barista wzbogaci całe stoisko wystawiennicze i podkreśli profesjonalizm firmy oferującej swoje usługi. Ponadto, przyciągnie wzrok nowych, potencjalnych klientów i wzmocni więź ze stałymi kontrahentami. Pierwsze wrażenie jest niezwykle ważne, także na płaszczyźnie biznesowej, warto więc zainwestować w ten niezwykle smaczny element wizerunkowy.
Barista na targi – wyróżnik na tle konkurencji
Wynajmując profesjonalnego baristę na stoisko targowe można mieć gwarancję, że przyciągnie ono większą uwagę wśród zwiedzających ludzi. Taka dodatkowa atrakcja pozwoli na zbudowanie przyjaznej atmosfery oraz budowanie nowych relacji z odwiedzającymi. Podczas ich oczekiwania na przygotowanie kawy, przedstawiciel zyskuje również więcej czasu na przedstawienie swojej oferty. Aromat esencjonalnego naparu wabić będzie osoby przechadzające się nawet po najbardziej oddalonych od stoiska miejscach. Chętnie zatrzymają się więc, aby skosztować tego napoju. Nawet, jeśli nie zostaną od razu, aby zapoznać się ze szczegółami usług oferowanych przez firmę, to w pamięci zostanie im jej logotyp umieszczony na kubku. Każda kawa może stać się małym dziełem sztuki, dzięki latte art. Wyselekcjonowane ziarna kawy najwyższej jakości, każdego oczarują swoim bogactwem aromatów i dodadzą energii do dalszego zwiedzania. Oprócz dostarczenia najlepszej jakości kawy, jest to także doskonały sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji.
Barista na targach – czy warto?
Podczas targów, konferencji czy innego rodzaju eventów marketingowych, każdy wystawca chce zaprezentować się jako rzetelny, godny zaufania partner biznesowy. Decydując się na wynajęcie mobilnego baristy można mieć pewność, że każda chwila spędzona na stanowisku będzie kojarzona bardzo przyjemnie i jednocześnie profesjonalnie.
Obsługa baristyczna to świetny sposób, aby dotrzeć do jeszcze większego grona odbiorców i większej liczby potencjalnych klientów. Pozwoli wzmocnić prestiż i renomę marki. Mobilny bar kawowy z całą pewnością przypadnie do gustu sporej części odwiedzających, zachęci nie tylko swoim aromatem, lecz i wyglądem oraz przede wszystkim smakiem. Barista musi być sprawdzony i doświadczony, aby nawet największy ruch nie był w stanie wpłynąć negatywnie na serwowane napoje. Jego praca będzie przekładać się na zysk firmy, warto więc zainwestować w tę ekskluzywną oprawę swojego stoiska. Profesjonalna osoba, która dodatkowo jest przyjaźnie nastawiona i uśmiechnięta, od razu zachęca do dłuższego pozostania na danym stoisku oraz do rozmowy.
Doskonałym uzupełnieniem usługi barista na targi oraz konferencje jest identyfikacja wizualna. Zaczynając od kubków w których podawana jest aromatyczna kawa poprzez fartuchy w których pracują bariści oraz barmani, a kończąc na barndingu mobilnych modułów barowych. Takie zbiegi marketingowe zwiększają świadomość marki na której przygotowany jest mobilny bar kawowy oraz powodują, że usługi baristyczne są powiązane z stoiskiem firmy.
Negocjacje na targach przy dobrej kawie
Pozytywne pierwsze wrażenie tworzy nie tylko sam oferowany produkt lub usługa, ale i całe otoczenie, które składa się na wizerunek marki. Profesjonalne stanowisko baristy od razu przyciągnie potencjalnych nabywców i odbiorców. Będzie to dodatkowa atrakcja, która przyciągnie uwagę odwiedzających osób. Co więcej, wspólne picie kawy to bardzo dobry pretekst do podjęcia rozmowy, zacieśniania biznesowych więzi oraz dyskusji na temat dalszego rozwoju. Podczas trwania wydarzenia, jakim są targi czy konferencja, barista nieustannie będzie pracować na korzyść firmy. Jako dodatkowa reklama świetnie sprawdzą się indywidualnie projektowane kubki jednorazowe z logotypem. Dzięki temu marka nie tylko zapadnie w pamięć odwiedzającemu, ale i będzie promowana poza obrębem danego stanowiska.
Mobilny barista na stoisku targowym
Wynajmując baristę na targi, w usłudze zawarte jest również wynajęcie profesjonalnego ekspresu ciśnieniowego, modułu barowego, doskonałą kawę oraz wszystkie niezbędne dodatki. Mobilne bary kawowe nie zajmują dużo miejsca, dzięki czemu łatwo jest ulokować je w wybranej lokalizacji. Usługi mobilnego baristy to gwarancja efektywnej i profesjonalnej obsługi na stoisku targowym. Najwyższy poziom serwowanych napojów i najlepszej jakości kawa z pewnością zwiększą liczbę odwiedzin na stanowisku, zachęcą do rozmów oraz zapoznania się z całą ofertą. Bar kawowy na targach sprawi, że miejsce ożyje, nie tylko dzięki zawartości kofeiny w napoju. Sympatyczna atmosfera od rana do zakończenia targów sprawi, iż odwiedzające osoby chętnie zostaną przy stoisku na dłużej. Zapach aromatycznej kawy przywoła również pozostałe osoby, co wzbudzi ich zainteresowanie i pozwoli na zaprezentowanie wszystkich produktów oferowanych przez firmę. Dodatkowo barista, jako odpowiednio wyszkolony i pełen pasji człowiek, może zaprosić gości do uczestnictwa w przygotowaniu kawy, zdradzając część sekretów zawodu. To dodatkowo uatrakcyjni stanowisko wystawowe, przyciągnie jeszcze więcej potencjalnych klientów, a także sprawi, że marka pozostanie na długo zapamiętana. Ogromnym atutem mobilnych barów kawowych jest niezależność, gdyż nie potrzebują one dostępu do bieżącej wody. Dzięki temu mogą być umieszczane w dowolnym miejscu hali targowej. Jest to więc również świetna alternatywa dla klasycznych stoisk cateringowych.
Barista na targi i mobilny bar kawowy to wspaniały sposób na przyciągnięcie uwagi osób odwiedzających stoiska. Wzbudzenie ich zainteresowania, zatrzymanie na dłużej i niezobowiązująca rozmowa to pierwsze kroki do pozyskania nowego klienta. Przy aromatycznym napoju można poznać się nieco bliżej, zdobyć zaufanie i przedstawić ofertę swoich usług. Miła atmosfera i wyróżnienie się spośród konkurencji to niezbędne elementy do pozostania w pamięci zwiedzających. Podkreślenie profesjonalizmu marki jest kluczowe dla pozytywnego pierwszego wrażenia, co również ma wpływ na późniejsze negocjacje i podjętą współpracę. Aromatyczny napój przyda się więc i wystawcom, którzy muszą mieć dużo energii, aby przez cały dzień móc przedstawiać wachlarz ofertowy swojej firmy.